Altındağ Belediye Başkanı Tiryaki 'Biz kirletiriz, belediye temizlesin' anlayışını bırakalım

Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki, Altındağlı kadınlarlar bir araya geldi. Başkan Tiryaki toplantı kapsamında bir kere daha Altındağlılara çevre temizliği çağrısında bulundu.

Başkan Tiryaki'den Altındağlılara temizlik çağrısı!

Belediyelerin sunmuş olduğu temizlik hizmetleri hakkında bilgilendirmede bulunan Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki, bir kere daha vatandaşlara çağrıda bulundu. Başkan Tiryaki herkesin çöpleri düzenli olarak saatinde atmasını isteyerek çevre temizliğinin ancak vatandaşların özeni ile sağlanabileceğini söyletti.

BAŞKAN TİRYAKİ'DEN ALTINDAĞLILARA TEMİZLİK ÇAĞRISI!

Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki yapmış olduğu açıklamasında "Altındağlı hanımefendilerle çevre temizliği üzerine güzel bir sohbet gerçekleştirdik. Bir anlamda dertleştik…

Büyük bir şehirde yaşıyoruz. Artık “Biz kirletiriz, belediye temizlesin, işleri ne... ” anlayışını geride bırakmamız gerekiyor. Bu şehir hepimizin… Altındağ’ı temiz tutmak da hep birlikte göstereceğimiz bir hassasiyetle mümkün. Belediye olarak üzerimize düşen ne varsa yapacağız, yapıyoruz da. Ancak kıymetli Altındağlı hemşehrilerimden de hassasiyet bekliyorum." ifadelerini kullandı.

Altındağ Belediye Başkanı Tiryaki 'Biz kirletiriz, belediye temizlesin' anlayışını bırakalım

Belediyenin temizlik ve çöp kamyonlarının vatandaşların vergileri ile temizlik hizmeti sunduğunu belirten Başkan Tiryaki bu nedenle herkesin konu hakkında daha hassas davranmalarını istedi. Başkan Tiryaki bu konuda vatandaşlara güveninin tam olduğunu belirterek daha temiz bir Altındağ'ı vatandaşların desteği ile sağlayacaklarını belirtti.

Kaynak: Haberankara.com
SONRAKİ HABER