Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimde bulundu

Başkent Ankara'da NATO Zirvesi hazırlıkları tüm hızı ile devam ederken Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, yapılan çalışmaları yerinde denetledi. Yüksek, ziyaretinde vatandaşlarla sohbet etti.

Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO öncesi denetimde bulundu

36. NATO Zirvesi öncesinde Başkent Ankara'da artık son hazırlıklar yapılırken Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, yapılan çalışmaları yerinde denetledi. Yenimahalle ve Keçiören'de denetimlerde bulunan Yüksek, vatandaşlarla da bol bol sohbet etti.

ANKARA'DA NATO ZİRVESİ HAZIRLIKLARI SÜRÜYOR!

Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, Yenimahalle ve Keçiören'de 36. NATO Zirvesi öncesi alınan önlemleri denetledi.

Ankara'nın Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde motosikletli polis timleri, trafik, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri tarafından 7-8 Temmuz tarihlerinde Ankara'da gerçekleşecek 36. NATO Zirvesi öncesi "Turkuaz" operasyonu gerçekleştirildi.

Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek uygulamaları yerinde denetledi. Yüksek, polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmaları inceledi. İl Emniyet Müdürü Yüksek'e vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Yüksek, vatandaşlarla sohbet ederek problemleri dinledi.

Denetimler boyunca vandaşlarla yakından ilgilenen Ankara Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, "Ankara'nın huzuru Türkiye'nin huzurudur" anlayışı ile çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.

Kaynak: Gülcan ÖZER
SONRAKİ HABER