Ankara Valisi Yakup Canbolat'tan İl Emniyet Müdürlüğüne ziyaret

Ankara Valisi Yakup Canbolat, Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret etti. Vali Yakup Canbolat burada yaptığı toplantıda kentte yapılan çalışmalara ilişkin bilgi alarak bazı talimatlar verdi.

Ankara Valisi Yakup Canbolat'tan İl Emniyet Müdürlüğüne ziyaret

Ankara Valisi Yakup Canbolat’ın yoğun mesaisi hafta sonunda da devam ediyor. Görevi devraldıktan sonra çok sıkı bir çalışmanın içerisine giren Vali Yakup Canbolat bugün de mesaisini Ankara İl Emniyet Müdürlüğü ziyaretine ayırdı. Yapılan çalışmalar hakkında bilgiler alan Vali Yakup Canbolat, kentin huzurunun temini için gerekli gördüğü noktalarda da şehrin mülki idari amiri olarak talimatlar verdi.

ÇALIŞMALAR HAKKINDA BİLGİ ALDI

Vali Yakup Canbolat’ı Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek karşıladı. Daha sonra İl Emniyet Müdürlüğü binasında ikili arasında bir süre görüşme yapıldı. Sonrasında ise Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nün ilgili birim amirlerinin de katılmış oldukları bir toplantı gerçekleştirildi. Vali Canbolat bu toplantıda yapılan çalışmalara dair detaylı bilgiler aldı.

Ankara Valisi Yakup Canbolat'tan İl Emniyet Müdürlüğüne ziyaret

Ankara Valiliği’nden bu ziyaret ile ilgili olarak, “Vali Yakup Canbolat, Ankara İl Emniyet Müdürlüğünü ziyaret ederek, ilimizde kamu düzeninin korunması ve toplumsal huzurun temini amacıyla yürütülen çalışmalara ilişkin bilgi aldı.” açıklaması yapıldı.

Ankara Valisi Yakup Canbolat’ın kentin asayişinin sağlanması ve vatandaşların huzurunun temini için Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nün çalışmalarını düzenli olarak takip etmesi ve gerekli gördüğü noktalarda ek çalışmalar yapılmasını sağlaması bekleniyor.

Kaynak: Haberankara.com
SONRAKİ HABER