Ankara'da yunus polislerden zeybek ve akrobasi gösterisi

Başkentte 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında yunus polisleri gösteri gerçekleştirdi. Polisler zeybek oynayıp akrobasi gösterisi yaptı.

Başkentte okullarda 19 Mayıs'a özel tören ve gösteriler düzenlendi. Yunus polisleri de düzenlenen etkinliklerde yer aldı.

Tören alanında motosikletleri ile sürüş yapan polisler daha sonra okul bahçesinde zeybek oynadı. O anlar kameralara yansıdı.

MOTOSİKLETLİ AKROBASİ GÖSTERİSİ

Ankara’da yunus polis timleri 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında zeybek oynayıp ve motosikletli akrobasi gösterisi yaptı.

Başkent'te 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında okullarda tören ve gösteriler gerçekleştirildi. Düzenlenen etkinliklerde yer alan yunus polisleri okul bahçesinde zeybek oynadı. Tören alanında motosikletlerle sürüş yapan polisler, akrobatik hareketler yaparak Türk bayrağı açtı.

Polislerin gösterisi kameralara yansıdı. Yunusların performansı izleyenlerden tam not aldı.

Kaynak: İHA