Ankaragücü Başkanı İlhami Alparslan'dan menajerlere tepki ve yeni sezon için şampiyonluk mesajı!

Ankaragücü Başkanı İlhami Alparslan'dan futbol menajerlere sert mesaj geldi. Görev süreci boyunca futbolcu menajerlerine karşı olan sert tutumlarıyla dikkati çeken Ankaragücü Başkanı İlhami Alparslan, bugün bir kez daha menajerlere tepki gösterdi.  

İlhami Alparslan'dan menajerlere tepki ve yeni sezon için şampiyonluk mesajı

“116 yıllık MKE Ankaragücü’nün bugün bu zor günlere gelmesinde en büyük pay sahiplerinden biri de sizlersiniz.” Açıklamasını yapan başkan Alparslan, “gelecek sezon şampiyonluğun en büyük adayı biziz” diyerek iddiasını ortaya koydu.

Başkan İlhami Alparslan’ın sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklama şu şekilde:

"Menejer tayfasına sesleniyorum…

116 yıllık MKE Ankaragücü’nün bugün bu zor günlere gelmesinde en büyük pay sahiplerinden biri de sizlersiniz.

Ben göreve geldiğim günden bu yana tüm futbolcu kardeşlerimle baba–oğul, abi–kardeş hukuku kurdum. Bu sezon hedefimize ulaşamasak da; mücadelemizle, inancımızla ve ortaya koyduğumuz karakterle gelecek adına büyük umut verdik.

Herkes şunu iyi bilsin; MKE Ankaragücü’nün satılık futbolcusu yoktur!

Hepsinin sözleşmesi devam etmektedir…

Biz; futbolcumuzla, teknik ekibimizle, taraftarımızla büyük bir aileyiz.

Biriz, beraberiz ve gelecek sezon şampiyonluğun en büyük adayı biziz.

Türkiye Cumhuriyeti’nin başkenti Ankara’nın asırlık çınarı kupa beyi MKE Ankaragücü’nü karıştırmaya, futbolcularımızın aklını çelmeye hiç kimse yeltenmesin.

Bu arma kolay kurulmadı, kolay da teslim alınmaz.

Yiğit düştüğü yerden kalkar…

Ankaragücü yeniden ayağa kalkacaktır."

Kaynak: Orhan Sal
SONRAKİ HABER