Ankaragücü, kardeş kulüp Bursaspor’un kuruluş yıldönümünü kutladı

Ankaragücü Kulübü, kardeş kulüp Bursaspor Kulübünün kuruluşunun 63.yıl dönümü nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.

Ankaragücü, kardeş kulüp Bursaspor’un kuruluş yıldönümünü kutladı

Kutlama mesajında kardeşlik vurgusu dikkati çekti.

Başkent ekibinin sosyal medya hesabından yaptığı kutlama paylaşımında şu ifadeler yer aldı.

"Kardeş kulübümüz Bursaspor’un kuruluşunun 63. yıl dönümünü en içten dileklerimizle kutluyoruz.

Köklü tarihi, büyük taraftarı ve Türk futboluna kazandırdığı değerlerle önemli bir yere sahip olan Bursaspor’a nice başarılı yıllar diliyor; camiasının, taraftarlarının ve tüm Bursaspor ailesinin bu anlamlı gününü tebrik ediyoruz.

Kardeşlik, dostluk ve dayanışmamızın daim olması temennisiyle… İyi ki varsın Bursaspor!

MKE Ankaragücü Spor Kulübü "

TARİHİ KARDEŞLİK

Her 2 kulüp arasında tarihi bir kardeşlik bağı bulunuyor. “Şehidin emaneti” olan bu kardeşlik bağı uzun yıllardır devam ediyor. Her 2 kulüp taraftarları yıllardır, hem Bursa’da, hem de Ankara’da bu kardeşliği maçlarda birbirleri lehine”06” ve “16”. Dakikalarda tezahüratlar yaparak devam ettiriyorlar.

Kaynak: Orhan Sal
SONRAKİ HABER