19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında Etimesgut Belediyesi tarafından çok sayıda etkinlik gerçekleştirildi. Bu etkinliklerin birisi de sanatçı Emre Aydın’ın sahne aldığı konser oldu. Büyük bir coşkunun yaşandığı konser Türk Beyleri Kent Meydanı’nda gerçekleştirildi.
Emre Aydın konserinde Etimesgutlular ellerinde Türk bayraklarıyla tam bir 19 Mayıs kutlaması yaptılar. Sanatçının herkesçe bilinen şarkılarına eşlik eden vatandaşlar unutulmaz bir akşam geçirdiler. Konser sonunda ise Emre Aydın’a plaket takdim edildi.
UNUTULMAZ KONSER
Etimesgut Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği etkinliklerle bayram coşkusunu tüm ilçede yaşattı. Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği bu anlamlı gün dolayısıyla vatandaşlar, Etimesgut Belediyesi tarafından düzenlenen konser için Türk Beyleri Kent Meydanı’nda bir araya geldi.

EMRE AYDIN SAHNE ALDI
Kutlamalar kapsamında sevilen sanatçı Emre Aydın Etimesgutlularla buluştu. Meydanı saatler öncesinden dolduran vatandaşlar, konser alanında büyük bir heyecan oluştururken Emre Aydın sevilen şarkılarını binlerce kişiyle birlikte seslendirdi. Konser boyunca vatandaşlar şarkılara telefon ışıkları ve Türk bayrakları eşliğinde hep bir ağızdan eşlik etti.

19 MAYIS COŞKUSU
Özellikle sanatçının hafızalara kazınan parçalarında meydanda büyük bir coşku yaşandı. Bayram atmosferinin hissedildiği gecede vatandaşlar hem 19 Mayıs coşkusunu yaşadı hem de unutulmaz bir konser akşamı geçirdi. Etimesgut Belediye Başkan Yardımcısı Gültekin Bayındır, konser sonunda Emre Aydın’a Hitit Güneşi plaketi takdim ederek, hem Emre Aydın’a hem de konsere katılan tüm vatandaşlara teşekkür etti.
Etimesgut Belediyesi’nin gün boyu süren 19 Mayıs etkinlikleri büyük ilgi gördü. Vatandaşlar özenle hazırlanmış olan etkinlikler için Etimesgut Belediyesi’ne teşekkür ettiler.