Belediye, detayları sosyal medya hesapları üzerinde aktardı. Başkan yardımcıları, yöneticiler ve vatandaşların katılım ile Bayramlaşma Programı düzenleneceği aktarıldı.
"Sizleri misafir etmekten mutluluk duyar, hayırlı bayramlar dileriz" ifadesini kullanan belediye program detaylarına ilişkin şunları kaydetti:
"Değerli Hemşehrilerimiz,
Bayramın üçüncü günü T.C. Keçiören Belediyesi binamızda 12.00 - 17.00 saatleri arasında Başkan Yardımcılarımızın, Yöneticilerimizin ve siz değerli hemşehrilerimizin katılımıyla "Bayramlaşma Programı" düzenlenecektir.
Sizleri misafir etmekten mutluluk duyar, hayırlı bayramlar dileriz"

Bayramlaşma Programına katılmak isteyenler için bayramlaşmanın, bayramın 3'üncü gününde saat 12.00-17.00 arasında yapılacağı kaydedildi. Tüm vatandaşlar bayramlaşmaya davet edildi.