Keçiören'de tiyatroseverleri yeni oyunlarla buluşturmaya devam eden Keçiören Belediyesi Kent Tiyatrosu, son olarak Kavuklu ve Pişekar'ı minik izleyenlerle buluşturdu. Necip Fazıl Kısakürek Tiyatro Salonu’nda sahnelenen oyunda çocuklar masal dünyasına daldı.
“KAVUKLU VE PİŞEKAR ORMANDA” MİNİK İZLEYİCİLERLE BULUŞTU
Keçiören Belediyesi Kent Tiyatrosu, geleneksel Türk tiyatrosunun sevilen karakterleri Kavuklu ve Pişekar’ı minik tiyatroseverlerle buluşturdu. Necip Fazıl Kısakürek Tiyatro Salonu’nda sahnelenen müzikli çocuk oyunu “Kavuklu ve Pişekar Ormanda”, eğlenceli ve öğretici hikâyesiyle izleyicilere keyifli anlar yaşattı.

Minik izleyiciler ilgiyle takip etti
Oyun, doğada vakit geçirmek amacıyla ormana giden Kavuklu ve Pişekar’ın, burada yaşayan hayvan dostlarıyla yaşadıkları macerayı konu aldı. Çevre kirliliği ve doğaya verilen zararların ormanın doğal dengesini bozması sonucu tavşan, karga, sincap ve arı gibi canlıların yaşadığı zorluklar sahneye taşındı. Kavuklu’nun komik yanlış anlamaları karşısında Pişekar’ın çözüm odaklı yaklaşımı eşliğinde ilerleyen hikâyede, kahramanların doğayı korumanın önemini keşfetmesiyle çevre bilinci ve doğa sevgisi mesajları veren oyun, minik izleyiciler tarafından ilgiyle takip edildi.

Eğlenceli ve öğretici bir deneyim
Eğlenceli diyaloglar, şarkılar, mizah ve geleneksel orta oyunu öğeleriyle zenginleşen tek perdelik oyun "Kavuklu ile Pişekâr Ormanda", çocuklara eğlence dolu bir macera sunarken; doğaya karşı sorumluluklarını hatırlatan önemli mesajlar verdi.

Keçiören Belediyesi tarafından sahnelenen oyun boyunca çocuklar hem eğlendi hem de oyundan önemli dersler edindi. Keçiören Belediyesi tiyatro ekibi tarafından sahnelenen oyunların devam edeceği belirtildi.