Keçiören'de bayram öncesi zabıta ekipleri denetimlerini artırdı

Keçiören'de zabıta ekipleri, Kurban Bayramı öncesinde ilçe genelinde çalışmalarına devam ediyor. Ekipler, denetimlerde ürünleri tek tek kontrol ediyor.

Keçiören'de bayram öncesi zabıta ekipleri denetimlerini artırdı

Bayrama az bir zaman kala belediye ekipleri, kent genelindeki denetimlerine ağırlık kazandırdı. Vatandaşların bayram alışverişini sağlıklı ve güvenli ortamlarda yapması için zabıta ekipleri denetimlerini gerçekleştiriyor.

Aktarılan habere göre denetimler aralıksız olarak devam edecek. Denetimlerin bayram boyunca da sürdürüleceği ifade edildi.

Keçiören Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Kurban Bayramı öncesi ilçe genelindeki denetim çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşların bayram alışverişlerini sağlıklı, güvenli ve hijyenik ortamlarda gerçekleştirebilmeleri amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında; kasaplar, marketler, fırınlar, pastaneler, kuruyemişçiler ve şarküteriler başta olmak üzere birçok işletmede denetim gerçekleştirildi. İlçenin farklı noktalarında yapılan kontrollerde hem ürün güvenliği hem de işletme koşulları titizlikle incelendi.

Keçiören'de bayram öncesi zabıta ekipleri denetimlerini artırdı

ÜRÜNLER TEK TEK KONTROL EDİLDİ

Denetimlerde özellikle gıda ürünlerinin hijyen standartlarına uygunluğu, raf ve kasa fiyatlarının uyumu, ürün gramajları ile son kullanma tarihleri detaylı şekilde kontrol edildi. İş yerlerinin temizlik durumu, düzeni ve genel bakım şartları incelenirken; vergi levhası, gıda kayıt belgeleri, üretim izinleri ve iş yeri ruhsatları da ekipler tarafından denetlendi.

Zabıta ekipleri, ürünlerin saklanma koşullarında muhafaza edilip edilmediğini de denetliyor. Denetimler bayram boyunca sürecek.

Kaynak: Haberankara.com
SONRAKİ HABER