Pursaklar Belediyesi ilçede çöp konteynerlerini dezenfekte ediyor

Ankara’da Pursaklar Belediyesi, havaların ısınması nedeniyle ortaya çıkan sorunlara müdahale ediyor. Belediye ekipleri sıcaklıkların artmasıyla çöp konteynerlerinden yükselen kötü kokularla mücadele etmeye başladılar.

Pursaklar Belediyesi ilçede çöp konteynerlerini dezenfekte ediyor

Ankara’da Pursaklar Belediyesi’nin ilçede yaşanan olumsuzluklara karşın aldığı erken önlemler devam ediyor. Havaların ısınması ile beraber ilçe genelinde çöp konteynerlerinden kötü kokular yükselince Pursaklar Belediyesi’nin ekipleri sahaya çıkıp görev yapmaya başladılar. Hem kötü koku yayan hem de insan sağlığını tehdit eden bu durum karşısında çöp konteynerleri dezenfekte ediliyor.

ÇÖP KONTEYNERLERİ DEZENFEKTE EDİLİYOR

Pursaklar Belediyesi ekipleri tarafından ilçede bulunan tüm çöp konteynerleri dezenfekte edilerek temizleniyor. Bu şekilde hem kötü kokuların önüne geçilerek çevreye rahatsızlık veren ve Pursaklar’a yakışmayan durum engelleniyor hem de insan sağlığını tehdit eden unsurlar ortadan kaldırılıyor. Yapılan kapsamlı çalışma vatandaşları da memnun ediyor.

Pursaklar Belediyesi ilçede çöp konteynerlerini dezenfekte ediyor

Pursaklar Belediyesi’nin temizlik çalışmaları ilçe genelinde kapsamlı bir planlama ile yapılıyor. Başkan Ertuğrul Çetin’in zaman zaman denetlediği çalışmalar ilçede yaşanan olumsuzlukları ortadan kaldırıp daha modern bir görüntü elde edilmesini sağlıyor.

"PURSAKLAR'I EL BİRLİĞİ İLE TEMİZ TUTMALIYIZ"

Yapılan çalışmalar hakkında konuşan Pursaklar Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, “Bizim en çok önem verdiğimiz konu temizliktir. Pursaklar Belediyesi olarak imkanlarımız dahilinde elimizden gelen en iyi hizmetleri hemşehrilerimize sunmaya gayret ediyoruz. Eksik kalınan yerler varsa da vatandaşlarımızın talepleri ile tamamlıyoruz. Ancak Pursaklar’ı el birliği ile temiz tutmamız gerekiyor.” dedi.

Kaynak: Haberankara.com
SONRAKİ HABER