Pursaklar Belediyesi kurban pazarında yoğun mesai harcıyor!

Kurban Bayramı boyunca Pursaklar Belediyesi kurban pazarında yoğun mesai harcıyor. Belediyenin sunmuş olduğu hizmetler vatandaşlardan tam not aldı.

Pursaklar Belediyesi kurban pazarında yoğun mesai harcıyor!

Belediye, bayram boyunca kurban satış ve kesim alanında vatandaşlara çeşitli hizmet sundu. Bayram boyunca sahada görev alan ekipler, vatandaşların ibadetlerini güvenli ve hijyenik ortamlarda yapması için aralıksız çalıştı.

Pursaklar Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, yaptığı açıklamasında vatandaşların memnuniyetlerinin her zaman öncelikli olduğuna dikkat çekti. "Gerek kesim anı, kesim düzeni, gerekse temizlik açısından halkımızdan olumlu geri dönüşler almak bizleri mutlu etti" ifadesini kullanan Çetin herkesin Kurban Bayramı'nı tebrik etti.

VATANDAŞLAR BELEDİYEYE TEŞEKKÜR ETTİ

Pursaklar Belediyesi, Kurban Bayramı boyunca Kurban Satış ve Kesim Alanı’nda vatandaşlara sunduğu hizmetlerle takdir topladı. Bayram süresince alanda görev yapan belediye ekipleri, vatandaşların kurban ibadetlerini hijyenik, güvenli ve düzenli bir ortamda gerçekleştirebilmesi için yoğun mesai harcadı. Vatandaşlar, Kurban Bayramı namazını camilerde eda ettikten sonra sabahın erken saatlerinde Pursaklar Belediyesi, Kurban Satış ve Kesim Alanına gelerek sıra takibini yaparak kurban kesimini gerçekleştirdi. Kurban Kesim anını her sene olduğu gibi bu senede https://seyret.pursaklar.bel.tr/ adresi üzerinden canlı yayın ile hemşehrilerinin hizmetine sunan Pursaklar Belediyesi, vatandaşların kesim anında alana gelmeden vekâlet usulü ile kurbanlarının kesimini ekranların başında izleme imkânı da sundu. Belediye ekipleri ayrıca bekleme alanında vatandaşlara ücretsiz olarak çay, çorba, simit, poğaça ve su ikram etti. Vatandaşlar ise Gümüşoluk Kurban Pazar Alanında sunulan hizmetlerden duydukları memnuniyeti dile getirerek, alandaki düzen, temizlik ve organizasyondan dolayı Pursaklar Belediyesine teşekkür etti.

Pursaklar Belediyesi kurban pazarında yoğun mesai harcıyor!

"VATANDAŞLARIMIZIN MEMNUNİYETİ BİZİM İÇİN HER ZAMAN ÖNCELİKLİDİR"

Vatandaşların ibadetlerini sorunsuz bir şekilde yerine getirmeleri için yoğun mesai harcadıklarını belirten Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, ‘‘Kurban Bayramı süresince hemşehrilerimizin ibadetlerini huzur içerisinde yerine getirebilmesi için tüm ekiplerimizle sahadaydık. Gümüşoluk Kurban Pazarı Alanımızda hijyen, güvenlik ve düzen konusunda gerekli tüm önlemleri aldık. Vatandaşlarımızın memnuniyeti bizim için her zaman önceliklidir. Gerek kesim anı, kesim düzeni, gerekse temizlik açısından halkımızdan olumlu geri dönüşler almak bizleri ziyadesi ile mutlu etti. Bayram boyunca özveriyle görev yapan tüm personelimize teşekkür ediyorum. Allah kesmiş olduğumuz kurbanları kabul eylesin inşallah’’ dedi.

Belediye ekipleri, vatandaşların ibadetlerini hijyenik ortamlarda yapması için çalışmalarına devam etti. Ekipler çalışmalarını gece gündüz aralıksız olarak sürdürdü.

Kaynak: İHA
SONRAKİ HABER