Pursaklar Belediyespor 7'li ragbide şampiyon oldu!

Pursaklar Belediyespor'dan alkışlanacak başarı. Büyük Erkekler 7'li Ragbi Türkiye Şampiyonu olan Pursaklar Belediyespor final maçında Körfez Gençlerbirliği'ni mağlup etti.

Pursaklar Belediyespor 7'li ragbide şampiyon oldu!

Açıklama Türkiye Ragbi Federasyonu tarafından geldi. Ankara'nın Kızılcahamam ilçesinde düzenlenen final maçında galip Pursaklar Belediyespor oldu.

Ligi ilk sırada tamamlayan Pursaklar Belediyespor'u Körfez Gençlerbirliği ve Araklı Belediyespor takip etti.

Pursaklar Belediyespor, Büyük Erkekler 7'li Ragbi Türkiye Şampiyonası'nda kürsünün zirvesinde yer aldı.

Türkiye Ragbi Federasyonunun açıklamasına göre Ankara'nın Kızılcahamam ilçesindeki Soğuksu Spor Tesisleri'nde oynanan final maçında Körfez Gençlerbirliği'ni yenen Pursaklar Belediyespor, şampiyonluğa ulaştı.

Ligin ikincisi Köfrez Gençlerbirliği oldu. 3'üncü sırada ise Araklı Belediyespor yer aldı.

Kaynak: Anadolu Ajansı
SONRAKİ HABER