'Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek Projesi' Gölbaşı'nda tanıtıldı

Gölbaşı'nda düzenlenen program ile sağlıklı çocukların yetiştirilmesi için ilk adım atıldı. Milli Eğitim Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı iş birliğinde yürütülen projede öğrenciler standları gezerek bilgi aldı.

'Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek Projesi' Gölbaşı'nda  tanıtıldı

Gölbaşı Atatürk İlkokulu'nda düzenelen "Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek Projesi" yoğun ilgi gördü. Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığının birlikte yürüttüğü projede çocuklara sağlıklı yaşam kazandırılması amaçlandı.

ÇOCUKLARA SAĞLIKLI ALIŞKANLIK KAZANDIRILMASI AMAÇLANIYOR!

Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde Milli Eğitim Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı işbirliğinde yürütülen "Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek Projesi"nin tanıtımı için program düzenlendi.

Atatürk İlkokulu'nda gerçekleştirilen programda konuşan Gölbaşı Kaymakamı Erol Rüstemoğlu, sağlıklı bir toplumun temelinin sağlıklı çocuklar yetiştirmekten geçtiğini söyledi.

İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Turgut Ünal da çocukların yalnızca akademik başarılarıyla değil, bedensel, ruhsal ve sosyal gelişimleriyle de değerlendirilmesi gerektiğini aktardı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Serap Yılmaz ise projeyle çocuklara sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazandırılması ve sağlık okuryazarlığı düzeylerinin artırılmasının amaçlandığını ifade etti.

İlçe Sağlık Müdürü Aytekin Kuleli de sağlıklı bir geleceğin ancak bedenen, ruhen ve sosyal açıdan sağlıklı bireylerle mümkün olacağını ifade etti.

Yapılan konuşmaların tamamlanmasının ardından öğrenciler stantları ziyaret ederek burada düzenlenen etkinliklere katılma fırsatı elde etti. Katılım sağlayan öğrencilere hazırlanan sağlık elçisi belgeleri verildi.

Kaynak: Anadolu Ajansı
SONRAKİ HABER