Başkent ekibi, şampiyon kadrodaki bir kısım oyuncuları kadroda tutmaya karar verirken, diğer taraftan da bazı oyuncularla yollarını ayırdı.
Bu oyunculardan bir tanesi de Tomasz Fornal oldu. Kırmızı – beyazlı kulüp, Polonyalı oyuncu ile vedalaştı.
Başkent ekibi oyuncunun vedasının ardından bir açıklama yayınladı ve katkılarından dolayı Tomasz Fornal’a teşekkürlerini sundu.
Açıklamada şu ifadeler yer aldı:
“Teşekkürler, Tomasz Fornal!
Kulübümüzle geçirdiği sezon boyunca birlikte elde ettiğimiz başarılara olan değerli katkıları için Tomasz Fornal'a teşekkür etmek istiyoruz.
Kırmızı-beyaz formamızı giyerken gösterdiği özveri, profesyonellik ve bağlılık için minnettarız. Kariyerinin bir sonraki bölümünde ona en iyisini ve devam eden başarıları dileriz.
Teşekkürler, Tomasz! “
Ziraat Bankkart Erkek Voleybol Takımı, bu sezon Efeler Ligi’ni şampiyon olarak tamamlamayı başarmıştı.