FIFA’dan 3 Türk kulübüne transfer yasağı kararı açıklandı!

FIFA aralarında MKE Ankaragücü ile Natura Dünyası Gençlerbirliği'nen de yer aldığı 3 takıma transfer yasağı getirildiğini duyurdu. Resmi site üzerinden yayımlanan duyuruda cezaya neden ihlalin kaldırılması halinde yasağın kaldırılacağı açıklandı.

FIFA’dan 3 Türk kulübüne transfer yasağı kararı açıklandı!

Türkiye'de Trendyol Süper Lig'de mücadle eden Gaziantep FK ile Natura Dünyası Gençlerbirliği ve 2. Lig'de mücadele eden MKE Ankaragücü takımlarına FIFA'dan transfer yasağı geldiği açıklandı. 3 kulübe FIFA, 3'er dönem transfer yasağı getirildiğini açıkladı.

3 KULÜBE, 3 DÖNEM TRANSFER YASAĞI GELDİ!

FIFA, Trendyol Süper Lig ekipleri Gaziantep FK, Gençlerbirliği ve 2. Lig ekibi MKE Ankaragücü’ne 3’er dönem transfer yasağı getirildiğini açıkladı.

FIFA tarafından yapılan açıklamaya göre, "mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler" arasında 3 Türk kulübü yer aldı.

Süper Lig takımlarından Gaziantep FK ile Gençlerbirliği’ne ve TFF 2. Lig ekibi MKE Ankaragücü’ne 3’er dönem transfer yasağı getirildi.

Yapılan açıklamada kulüplerin ceza almalarına neden olan ihlalleri ortadan kaldırması durumunda transfer yasağının ona ereceği bilgisine de yer verildi.

Kaynak: İHA
SONRAKİ HABER