EGO, 19 Mayıs'ta ücretsiz hizmet verecek!

EGO yaptığı açıklamasında 19 Mayıs Salı günü, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nın 107. yılı kapsamında EGO'ya ait otobüs, metro ve ANKARAY toplu taşıma hizmetlerinin Cumartesi çalışma programında ücretsiz olarak hizmet vereceği belirtildi.

EGO, 19 Mayıs'ta ücretsiz hizmet verecek!

EGO yaptığı açıklamasında 19 Mayıs Salı günü, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nın 107. yılı kapsamında EGO'ya ait otobüs, metro ve ANKARAY toplu taşıma hizmetlerinin Cumartesi çalışma programında ücretsiz olarak hizmet vereceği belirtildi.

Açıklamanın devamında ÖHO ile ÖTA ise aynı gün ücretli olarak hizmet vermeye devam edeceği belirtildi. Yolcu yoğunluğunun anlık takip edileceği ve ihtiyaç duyulması halinde ilave otobüs ve tren seferlerinin de devreye alınacağı aktarıldı.

Yapılan açıklamada şu ifadeler kaydedildi:

"19 Mayıs 2026 Salı günü, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı dolayısıyla, EGO Genel Müdürlüğüne ait otobüs, Metro ve ANKARAY toplu taşıma hizmetleri Cumartesi çalışma programında ücretsiz olarak verilecektir.

Özel Halk Otobüsleri (ÖHO) ile Özel Toplu Taşıma Araçları (ÖTA) ise aynı gün ücretli olarak hizmet vermeye devam edecektir.

Ayrıca, yolcu yoğunluğu anlık olarak takip edilecek; ihtiyaç duyulması hâlinde ilave otobüs ve tren seferleri devreye alınacaktır.

Vatandaşlarımıza önemle duyurulur"

EGO, 19 Mayıs'ta ücretsiz hizmet verecek!

EGO'nun açıklamasına göre 19 Mayıs Salı günü EGO'ya ait hizmet veren otobüs, metro ve ANKARAY toplu taşıma hizmetleri ücretsiz olarak hizmet verecek. Seferler cumartesi günü programına göre düzenlenecek.

Kaynak: Haberankara.com
SONRAKİ HABER