Konu ile ilgili açıklama EGO tarafından geldi. Yapılan açıklamada Ankara genelinde hizmet veren toplam araç sayısı 1964'e çıkarken 2019-2026 yılları arasında alınan araç sayısı da 550'ye yaklaştı.
ABB EGO Genel Müdürlüğü, toplu taşıma araç filosunun yaş ortalamasını düşürüyor. Vatandaşların daha konforlu ve güvenli bir şekilde ulaşım yapabilmesi için filoya yeni araçlar katıldı.
Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü, toplu taşıma araç filosunun yaş ortalamasını düşürerek Başkentlilere daha konforlu, güvenli ve çevreci ulaşım hizmeti sunmak amacıyla yeni araç yatırımlarına devam ediyor.
EGO Genel Müdürlüğü’nün öz kaynakları ile yeni alınan 10 adet dizel yakıtlı solo tip otobüs, toplu taşıma araç filosuna dâhil edildi.

2019’DAN BERİ ALINAN OTOBÜS SAYISI 534’E YÜKSELDİ
Alınan yeni otobüslerle birlikte, EGO Genel Müdürlüğü bünyesinde Ankara genelinde hizmet veren toplam otobüs sayısı 1964’e; 2019-2026 yılları arasında filoya dâhil edilen yeni otobüs sayısı ise 534’e yükseldi.
OTOBÜSLER SON TEKNOLOJİYE SAHİP
12 metre uzunluğunda olan solo tip otobüsler; 27 oturma ve 72 ayakta olmak üzere toplam 99 yolcu kapasiteli, Euro 6 çevreci motor teknolojisine sahip olan klimalı, alçak tabanlı ve engelli erişimine uygun özellikleriyle kent ulaşımında yolculara hizmet verecek.
Toplu taşıma filosu her geçen gün genişlemeye devam ediyor. EGO, vatandaşların refah ve konforlu bir ulaşım sağlayabilmesi için çalışmalarını sürdürüyor.