Natura Dünyası Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak ve yönetim kurulu üyeleri, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Ankara İl Emniyet Müdürü olarak atanan Maksut Yüksek'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyaret kapsamında Başkan Çakmak, Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek'e 06 numaralı forma hediye etti.
NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİN'DEN, ANKARA İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEK'E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ!
Kırmızı karaların resmi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan paylaşımda "Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’e "Hayırlı Olsun" Ziyareti Başkanımız Haydar Arda Çakmak ve yönetim kurulu üyelerimiz, Ankara İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Maksut Yüksek’i makamında ziyaret ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.
Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nde gerçekleşen ziyarette, Başkanımız Haydar Arda Çakmak’ın yanında Başkan Yardımcımız Arif Ölmez ve Kamu Kurumları İle İlişkilerden Sorumlu Asbaşkanımız Hüseyin Şen de yer aldı. Maksut Yüksek’e yeni görevinde başarılar dileyen Başkanımız Haydar Arda Çakmak ve yönetim kurulu üyelerimiz, ziyaretin anısına Sayın Yüksek'e üzerinde isminin yazılı olduğu 06 numaralı formamızı takdim etti." ifadelerine yer verilerek yapılan ziyaret hakkında bilgilendirmede bulunuldu.

Ziyaretin ardından günün anısı olması adına Natura Dünyası Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak, Ankara Emniyet Müdürü Yüksek'e üzerinde isminin yazılı olduğu 06 numaralı formayı takdim etti. Yapılan ziyaret verilen forma ile gerçekleştirilen hatıra resmi çekimi ile sona erdi.