FIFA, Natura Dünyası Gençlerbirliği'ne 3 dönem transfer yasağı verdi. Karar FIFA'nın sayfasına da işlendi.
Başkent ekibine FIFA'dan gelen transfer yasağı Rumen oyuncu Daniel Popa ile ilgili olduğu öğrenildi.
Geçtiğimiz sezon takımda görev alan ve şampiyonlukta önemli katkı sunan Daniel Popa’nın sözleşmesi anlaşmalı olarak feshedilmişti.
Anlaşmaya göre Natura Dünyası Gençlerbirliği Kulübü, oyuncuya alacaklarını ödeme tahahüdü vermişti. Ancak ödemelerde gecikme yaşandı.
Bu nedenle FIFA, Gençlerbirliği'ne 3 dönem transfer yasağı cezası verdiğini duyurdu.
Yaklaşık 30 bin Euro civarında olan borcun kısa süre içinde ödeneceği ve transfer yasağının ortadan kaldırılacağı öğrenildi.