Ankara’da sağlık çalışanlarından "Sağlığın Melodileri" konseri

Ankara’da sağlık çalışanları tarafından verilen "Sağlığın Melodileri" konseri büyük ilgi gördü. CSO Ada Ankara’da gerçekleştirilen konserde sağlık çalışanları sahne aldılar.

Ankara’da sağlık çalışanlarından "Sağlığın Melodileri" konseri

Ankara’da oldukça özel bir kültür sanat etkinliğine imza atıldı. İnsanların sağlığı için büyük fedakarlıklarla görev yapan sağlık çalışanları bu sefer yeteneklerini "Sağlığın Melodileri" konserinde sergilediler. Sahneye çıkan sağlık çalışanları dinleyicilere çok özel bir konser sundular.

Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde görev yapan sağlık çalışanlarının oluşturmuş olduğu Türk müziği topluluğu CSO Ada Ankara’da sahne aldı. Tarihi Salon’da verilen konsere ilginin ise yoğun olduğu gözlemlendi. Türk Sanat Müziği eserlerinin seslendirildiği konserde tam bir nostalji yaşandı.

SANATSEVERLERLE BİR ARAYA GELDİLER

Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde görev yapan sağlık çalışanlarından oluşan Türk müziği topluluğu, "Sağlığın Melodileri" konseriyle sanatseverlerle bir araya geldi.

Ankara’da sağlık çalışanlarından "Sağlığın Melodileri" konseri

TÜRK SANAT MÜZİĞİ ESERLERİ SESLENDİRİLDİ

CSO Ada Ankara Tarihi Salon'daki konserde, Cengiz Taşkent şefliğindeki koro, Türk Sanat Müziğinden oluşan repertuvarıyla dinleyiciyle buluştu. Program boyunca dinleyiciler, seslendirilen eserlere eşlik etti.

Sağlık çalışanlarının sahne aldığı bu özel konseri takip eden dinleyiciler çok önemli eserleri dinleme imkanı buldular. Benzer konserlerin ilerleyen dönemlerde de verileceği kaydedildi.

Kaynak: Anadolu Ajansı
SONRAKİ HABER